۲۵ خرداد، ۱۳۹۴

چگونه از استعداد خود در انجام معاملات پول در بیاوریم

تولید درآمد
در صورت تحقق عملکرد مناسب، افراد زیادی در شبکه شما را انتخاب و کپی خواهند کرد و بدین ترتیب جریان درآمدی شما به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای افزایش خواهد یافت.
یکی از فریبنده‌ترین جنبه‌های داد و ستد اجتماعی، ایجاد درآمد بیشتر است. کاربران فضای داد و ستد اجتماعی همواره در حال جستجو و انتخاب افراد با عملکرد تاثیرگذار و بازده مناسب برای پیروی و کپی کردن هستند. در صورت تحقق عملکرد مناسب، افراد زیادی در شبکه شما را انتخاب و کپی خواهند کرد و بدین ترتیب جریان درآمدی شما به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای افزایش خواهد یافت.

درآمد حتی با سرمایه کم
معامله‌گران توانمندی وجود دارند که سرمایه‌ی کافی برای تولید ثروتی که در خور آنهاست را ندارند. داد و ستد اجتماعی ابزاری را فراهم می‌کند تا این معامله‌گران نیز بتوانند توانایی خود در انجام معامله را توسعه بخشیده و با استفاده از سرمایه‌ی خودشان و مزایای حاصله از طریق کپی کنندگان خود، تولید ثروت نمایند. هر چه پیرو و کپی کننده بیشتری داشته باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت.
برخی ارائه‌دهندگان خدمات فضای داد و ستد اجتماعی با در اختیار گذاشتن ابزار معاملات مجازی، امکان پیشرو بودن معامله‌گران کم سرمایه را نیز فراهم می‌کنند.  یعنی یک معامله‌گر با ایجاد بازده مناسب حتی در فضای مجازی، فرصت جذب پیرو و کپی کننده را برای خود فراهم می‌کند تا از درآمد هدایت دیگران بهره‌مند شود.
نام و اعتبار خود را بسازید
داد و ستد اجتماعی به شما کمک می‌کند تا ...
متن کامل بلاگ را از آدرس زیر مطالعه کنید:

با پیوستن به ارشن از بلاگ‌های تحلیلی و آموزشی متخصصین بازار سرمایه بهره‌مند شوید. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر