۰۵ مرداد، ۱۳۹۴

مصاحبه با آقای احمد آقاجان مدیر و بنیانگذار سایت ارشن


نت‌استارت : سلام جناب آقای آقاجان عزیز خیلی ممنون که وقت ارزشمند خود را در اختیار ما گذاشتید لطفا خودتان را برای کاربران ما معرفی بفرمایید؟
  • احمدآقاجان: خواهش می‌کنم، شما لطف دارین. درود بر شما؛ اسم کامل من “احمد آقاجان تبار بزرودی” هست که به دلیل مشکلات به خاطر سپاری مخاطبین، مختصرش کردم (لبخند). آخر اسمم در حقیقت از محل تولدم یکی از روستاهای شهرستان بابل گرفته شده. متولد ۵۲ هستم، ریاضی کاربردی خوندم و بیست و یکی‌دو سالی است که تو حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنم.
 نت‌استارت: لطفا کمی هم در مورد بازارهای مالی و هدف شما از راه اندازی سامانه ارشن برای ما صحبت کنید.
  • احمد آقاجانخوب البته هدفمون که پول درآوردنه (لبخند)! جسارتا باید عرض کنم که ما تو بازار سرمایه کار می‌کنیم که با بازار پول و مالی فرق داره. بازار سرمایه رو اصطلاحا به نام بورس می‌شناسن و ما از بورس اوراق بهادار شروع کردیم. این بازار یکی از ارکان اقتصاد کشور است و با توجه به شرایطی که تو ایران وجود داره، پتانسیل بالایی رو برای فعالیت متخصصین IT داره. اونقدر هم بزرگ هست که عرصه به کسی تنگ نشه.رسانه ارشن، اولین گام ما تو شرکت راهکارهای جامع ارشن است که ماموریتش افزایش کیفیت عملکرد فعالان بازار سرمایه با ترکیب اطلاعات حاصل شده از جامعه در کنار تحلیل‌های تخصصی این حوزه است. باید اضافه کنم که این شعار نیست و اعتقاد من و دوستانم است.
نت‌استارت: قبل از سامانه ارشن هم سایت دیگری راه اندازی کرده بودید؟ یا در حال حاضر در سایت‌ دیگری هم دارید؟
  • احمد آقاجان: پروژه‌ی تحت وب زیاد کار کردم در حقیقت از سال ۷۸-۷۹ آخرین تجربه من در طرح جامع مالیاتی کشور بود که مدیر پروژه ایرانی پیمانکار فرانسوی سازمان مالیاتی کشور یعنی شرکت ...
    متن کامل را از آدرس www.netstart.ir/aghajan مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر