۱۸ مرداد، ۱۳۹۴

با رعایت این قوانین پولدار شوید.


این روزها کمتر کسی را می توان دید که به دنبال کسب درآمد و پیشرفت مالی نباشد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به پیشبرد اهداف مالی تان می اندیشید، ولی نتایج خوبی به دست نیاورده اید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شاید بهتر باشد در آغاز به چند پرسش پاسخ دهیم:

 ـ آیا شما هم فکر می کنید با این اوضاع اقتصادی نمی توانید به موفقیت مالی دست پیدا کنید؟
 ـ آیا معتقدید درآمد فعلی شما جوابگوی نیازهایتان نیست و باید در برابر فشار زندگی کمر خود را خم کنید؟

اگر جواب شما به دو پرسش مثبت است باید بگویم مسیر خوبی را انتخاب نکرده اید و به هیچ عنوان خودتان را شایسته موفقیت نمی دانید.
موفقیت از ذهن شما شروع می شود و با عمل شما ادامه پیدا می کند. قطعا هر کاری نیاز به تفکر دارد و موفقیت هم از این قانون مستثنا نیست.
در این مقاله قصد داریم قوانینی را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید قدم های موفقیت مالی تان را محکم بردارید و تغییر مثبتی در زندگی مالی خود ایجاد کنید.

قانون نخست: سختکوشی بی هدف

تا حالا به آونگ ساعت دقت کردید؟ یک آونگ به طور متوسط روزانه  4 کیلومتر مسافت طی می کند، ولی جابجایی آن صفر است. بسیاری از ما آدمها در زندگی روزانه مان عادت کردیم سختی ها را  بدون هیچ هدفی به دوش بکشیم. شاید شما هم دیده باشید افرادی را که ه درد بیماری شان  بی اهمیت هستند و معتقدند خودش خوب می شود. دقیقا همین آدم ها که به خاطر ترس از مشکلات مالی و هزینه های درمان به پزشک مراجعه نمی کنند و حاضرند با تحمل بیماری، آسایش را از خودشان و اطرافیان بگیرند، نمونه آونگی هستند که بی هدف سختی راه را تحمل می کند و به جایی نمی رسد.

در اولین قانون ما باید بدانیم زندگی لزوما ...

متن کامل بلگ را در آدرس زیر مطالعه کنید.:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر